Návod jak začít podnikat na Amazonu

22. února 2018 v 22:00 | Michal Horák |  Fulfillment by Amazon Business
Guide to Starting a Fulfillment by Amazon Business

Podnikatelský model Fulfillment by Amazon (FBA) i nadále roste v popularitě a z dobrého důvodu. V podstatě je to stejné jako tradiční podnikání v oblasti elektronického obchodu. Ale místo toho, abyste museli plnit objednávky jeden po druhém, Amazon ukládá vaše výrobky pro vás a dokonce vybírá, balíčky a dodává je zákazníkům.

Díky tomu je pro vás mnohem jednodušší budovat své podnikání, aniž byste se museli starat o logistiku skladů, obalových materiálů, kurýrů a tak dále. Se soukromým označením máte také možnost sestavit vlastní značku a webové stránky a zvýšit tak hodnotu vaší firmy.


CO JE FULFILLMENT BY AMAZON (FBA) :

Obchodní model FBA vám umožňuje využívat robustní distribuční síť a zákaznickou základnu společnosti Amazon. Jak bylo uvedeno, Amazon bude skladovat vaše výrobky, plnit objednávky a dokonce poskytovat služby zákazníkům, takže nemusíte být obtěžován s každým aspektem podnikání.

Co to znamená pro podnikatele, je to, že se můžete chovat jako velká společnost bez bolestí hlavy, které k tomu patří. Můžete se soustředit na hledání příležitostí k prodeji produktů, zatímco Amazon zvládne zbytek ve vašem zájmu.

V typickém obchodě s elektronickým obchodem musíte přijít na logistiku odesílání produktů vašim zákazníkům včas. Nicméně, s FBA, hlavní členové dostávají většinu objednávek do dveří do dvou až pěti dnů.

Další společnou výzvou v obchodě elektronického obchodu je, že inventarizace a uvedení dalších produktů na prodej může zvýšit složitost vašeho podnikání. S FBA stačí, abyste produkty odeslali do skladu společnosti Amazon a společnost odtud vše převezme. Můžete snadno zvýšit výběr produktu, aniž byste výrazně zvýšili pracovní zátěž.

Vytvořte účet prodejce na Amazonu:
Chcete-li, aby vaše podnikání FBA fungovalo, budete muset vytvořit účet prodejce na Amazonu. Přejděte na webové stránky společnosti Amazon, přejděte dolů na zápatí a podívejte se na nadpis označený jako "Vydělávejte s námi". Poté klikněte na odkaz "Prodej na Amazonu".

V tomto okamžiku se můžete zaregistrovat jako "Individuální" nebo "Profesionální". Při registraci jako "Individuální" vám nebude účtován poplatek za měsíční předplatné.Na delší dobu,se budete muset zaregistrovat jako "profesionál". První měsíc je zdarma, a poté je to 39,99 dolarů za měsíc plus prodejní poplatky.

Kromě toho je registrační proces poměrně přímočarý. Postupujte podle pokynů na obrazovce a dokončete nastavení.


Odkryjte možnosti produktu a vytvořte si soukromou značku.
Existuje mnoho různých způsobů, jak využít model FBA, ale nejoblíbenějším způsobem je soukromé označování. Cílem je vytvořit značky nebo štítky, aplikovat je na váš produkt a prodávat jej na Amazonu.

Za prvé, budete muset udělat svůj výzkum produktů Amazonu To je nejdůležitější krok z různých důvodů. Pokud zadáte nepopulární kategorii produktů a prodáte produkt za více, než je vaše konkurence prodává, můžete ztratit peníze za tento produkt. Pokud budete mít čas najít populární produktovou kategorii, provést konkurenční analýzu, recenze studijních produktů a identifikovat produkt, který můžete zlepšit nebo prodávat za zvýhodněnou cenu, najdete idealní příležitost.

Dalším oblíbeným způsobem, jak prodávat produkty prostřednictvím Amazonu je maloobchodní arbitráž - nákup značky a převrácení na Amazon za účelem zisku. To je mnohem jednodušší způsob, jak vydělat peníze na Amazonu, alespoň v krátkodobém horizontu.

Se soukromým označením potřebujete kapitál. Objednávání produktů se soukromými štítky vás může stát několik tisíc dolarů, ale pokud chcete vybudovat business, který lze později prodat, pak je to směr, kterým byste se měli vydat.

Dalším důležitým dílem je vaše dodavatelka. Nemůžete vydělat peníze, pokud nemáte produkty na skladě, takže je třeba zajistit, aby časové zpoždění mezi umístěním a doručením objednávky bylo co nejkratší.

Tipy pro růst a škálování vaší firmy na FBA:

Běžte za svojí vášní.
Pokud se vám to líbí, výdržíte déle. Najděte kategorii produktů, která vás zajímá a vzrušuje.

Zvyšte nabídku produktů.
Pro každý nový produkt, který vytvoříte, budete potřebovat správný výzkum. Mít více produktů může snížit riziko, že vaše podnikání bude závislé pouze na jednom produktu.

Zlepšete své hodnocení nejprodávanějších prodejců.
BSR je důležitá metrika jak pro vaše zákazníky, tak pro vaše prodeje. To je také klíčovým faktorem, když přijde čas prodat vaši firmu. Kupující budou chtít v průběhu času vidět stabilní růst v pozici BSR.

Vytvoření webových stránek značky.
Jak budete i nadále rozšiřovat své nabídky produktů se soukromým štítkem, budete chtít vytvořit profesionální a vyhrazené stránky pro vaši firmu. To vám dává další způsob, jak prodávat své výrobky a může také činit vaše podnikání atraktivní pro potenciální kupce.

Staňte se spolupracovníkem Amazonu
Zvyšte své příjmy tím, že se stanete pobočkou společnosti Amazon. Odešlete zákazníky na své produkty z vlastních stránek a začněte vydělávat provize.

Potenciál výdělku:
Kolik si majitelé firem FBA vydělávají? Jaký je výdělečný potenciál podnikání FBA?

Spencer Haws z Niche Pursuits uvádí, že do 30 dnů od zahájení činnosti FBA dokázal učinit téměř 40 000 dolarů. Chris Guthrie z UpFuel vydělal za 30 dní téměř 3 000 dolarů. James Amazio, zakladatel společnosti Feedbackz, šel z nuly na 50 000 dolarů za měsíc za pouhých osm měsíců.

Závěrečná myšlenka:
I když zahájení podnikání FBA bude vyžadovat základní kapitál, úsilí nebude zrovna tak intenzivní, jako by to bylo u tradičního obchodu elektronického obchodu. Nastartování tohoto businessu je snadná část. Hledání způsobů, jak rozšiřovat podnikání FBA, je těžší. Využijte zdroje, které máte k dispozici, a systematizujte své procesy, v průběhu podnikání.
 

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama