CO JSOU SOCIÁLNÍ MÉDIA A JAK JE POUŽÍVAT?

23. února 2018 v 20:13 | Michal Horák |  Sociální sítě
Sociální média je zastřešujícím pojmem, který popisuje webové stránky, které (1) spojují lidi a (2) obsahují obsah generovaný uživatelem. Uživatelsky vytvořený obsah je charakteristickým znakem stránky sociálních médií versus tradiční webové stránky. Tento model je v kontrastu s redakčně řízeným stylem starých médií. Sociální média se někdy nazývají Web 2.0.

Právě teď jsou sociální média obrovskou příležitostí, jak oslovit své cílové publikum a zvýšit prodeje online.


Podívejme se na různé typy webových stránek sociálních médií a na to, jak je můžete použít k oslovení cílového publika.

Sociální mediální zpravodajské weby
Rozlišujícím znakem tohoto typu webu sociálních médií je to, že uživatelé odesílají odkazy na webový obsah (články, podcasty, videa atd.), Které považují za zajímavé. Zamyslete se nad těmito webovými stránkami jako stránky sociálního filtrování nebo stránky s vylepšením obsahu, kde nejlepší a nejzajímavější obsah vzlétá nahoru.

Mezi příklady sociálních zpravodajských stránek patří Digg, Reddit a StumbleUpon.

Pokud jde o marketing vašeho podnikání na sociálních médiích zpravodajských webových stránek, klíčem je zaměřit se na poskytování cenného obsahu a ne zjevně marketing jako takový, vaše produkty nebo vaše služby (to je rychlý způsob, jak získat spoustu negativní zpětné vazby a potenciálně zakázání této stránky). Pokud to dává smysl, můžete propojit zpět na svůj web nebo jiný související zdroj na svém webu; ale primární zaměření by mělo být na poskytování užitečných informací - obsahový marketing.

Webové stránky sociálních sítí pro sociální sítě
Rozlišujícím rysem stránky sociálních sítí je možnost nahrát osobní profil. Tyto stránky se obvykle zaměřují na jednotlivce a na spojení s jinými lidmi.

Dnes se dospělí (a podniky) připojili k rozcestníku sociálních sítí s užitečnějšími stránkami, jako je LinkedIn (sociální sítě pro profesionály) a Facebook (zdá se, že sociální síť pro každého).


Na rozdíl od webových stránek pro sociální média, které se zaměřují na poskytování cenného obsahu, je zde klíčem vytváření kontaktů a rozvíjení vzájemných vztahů. Společenské sítě pro sociální sítě jsou jen další cestou pro setkání s lidmi a rozvoj vztahů, které mohou nakonec vést ke společnému partnerství, obchodním příležitostem a prodeji.

Zatímco většina lidí si myslí, že dělá svobodný marketing na internetových serverech sociálních médií, další obrovskou příležitostí je placená reklama na sociálních médiích. Výhodou placené reklamy na sociálních médiích a ostatních reklamních prostředcích je skutečnost, že můžete skutečně zaměřit své ideální publikum po stránce demografické, psychografické, atd. Kvůli velkému množství osobních informací, které tato sociální média sbírají.

Společenské sdílení fotografií
Jedním z nejoblíbenějších typů sociálních médií jsou služby pro sdílení fotografií a videa. I když stránky sociálních sítí, jako je Facebook, umožňují uživatelům nahrát fotografie a videa, samostatné služby jsou stále nesmírně oblíbené.

Nejoblíbenější platformou sociálních médií pro nahrávání fotografií je Instagram a nejoblíbenějším místem pro sdílení videí je YouTube.


Pinterest se také stává obrovskou stránkou pro sdílení obrázků. Pokud jste ve zvláštním vizuálně založeném oboru, určitě budete chtít použít Pinterest, který bude přinášet více návštěvnosti vaším webovým stránkám.

Někdy se tyto služby nazývají "aplikace s přítomností" umožňují uživatelům odesílat velmi krátké zprávy (jako například blogy) a snadno držet krok s tím, co jejich přátelé vysílají (to je místo, kde se promítá aspekt sociálních médií).

Twitter je zdaleka nejoblíbenější mikroblogging. Twitter omezuje 280 znaků na příspěvek a umožňuje sledovat skupinu uživatelů ("přátel") z jednoho panelu.

Další oblíbená aplikace pro sociální média, kterou byste mohli nazvat "mikro" platformou, je SnapChat. Stejně jako u Twitteru, pouze obsah generovaný uživatelem je video nikoliv text.


Sociální média - Recenze webové stránky

Klíčovou otázkou je povzbudit zákazníky, aby na těchto webových stránkách nechali pozitivní hodnocení a hodnocení pro vaše podnikání, produkty a služby. To může zvýšit vaše hodnocení a také zvýšit důvěryhodnost a nejdůležitější prodej ve vaší firmě.
 

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Anketa

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama