5 ZPŮSOBŮ JAK ZAJISTIT RŮST VAŠEHO FBA BUSINESSU

22. února 2018 v 22:28 | Michal Horák |  Fulfillment by Amazon Business
5 Ways To Grow Your 'Fulfillment by Amazon' Business


Mnoho podnikatelů na internetu sdílí zprávy o svých úspěších obchodním modelem Fulfillment by Amazon (FBA) - kde klientské společnosti ukládají své produkty v Amazonových naplňovacích střediscích a Amazon vybírá, balí, lodě a poskytuje zákaznický servis pro tyto produkty.

Příběhy o úspěšných podnikatelských činnostech jsou jedním z mnoha důvodů, proč FBA nadále roste v popularitě. Ale stále ještě není mnoho informací o tom, jak růst a rozšiřovat firmu FBA.


Ve skutečnosti není těžké se dostat do chodu: skutečná výzva spočívá v tom, dostat se nad konkurenci stoupat a rozšiřovat se.

Celkově je obchodní model FBA flexibilní a pohodlný. Tím, že zanechá skladování, balení a přepravu v rukou největšího obchodníka na světě, podnikateli uvolní více času, aby se zaměřili na prodej a marketing. Ale otázka zůstává, jak se majitelé snaží rozšiřovat své podnikání FBA? Zde je 5 strategií jak na to.


1. Pracujte v rámci svých sil.
Jste vášniví, ohledně toho co prodáváte? Máte kontakty a zdroje ve svém oboru, které můžete využít k rozšíření svého podnikání? Jedním ze způsobů, jak zajistit, že budete nadále budovat a udržovat zájem o vaši firmu v dlouhodobém horizontu, je prodat produkt, o kterém ohledně kterého jste nadšení.

Nabírání lidí je dalším faktorem: Při náboru se aktivně seznamte s lidmi, kteří mají stejnou vášeň. Kvalifikovaný tým vám pomůže rozvinout vaše podnikání mnohem rychleji, než byste mohli udělat sám.

Za třetí, nezapomeňte budovat vztah s dodavatelem; zkontrolujte, zda je tato společnost ochotna pomoci snížit náklady nebo zlepšit kvalitu produktu. Informujte, že jste v ní na dlouhou dobu. Pokud tato společnost není ochotna poslouchat vaše požadavky, může být moudré najít nového dodavatele.

2. Sledujte a zaznamenávejte čísla
Jako vlastník firmy FBA byste měli sledovat a zaznamenávat své finanční údaje od prvního dne. To vám umožní držet prst na pulsu podnikání, a pokud se chystáte svoje on-line podnikání v budoucnosti prodat, tyto údaje se mohou ukázat jako neocenitelné. Zaznamenejte více údajů, než si myslíte, že budete potřebovat.

Podívejte se také na nákladovou efektivitu vašeho podnikání. Jste stále ziskový poté, co byly účtovány všechny poplatky a výdaje? Ve většině případů podnik FBA vidí upravenou hrubou marži 15 až 20 procent.


Mnoho majitelů firem se těmito otázkama nezabývá při zahájení podnikání firmy Amazon FBA, říká Lauren Shepherd z Teikametrics. Aby bylo možné řídit peněžní toky, doporučuje sledovat klíčové ukazatele výkonnosti, jako jsou poměry inventury k prodeji, obraty zásob, návratnost investic s hrubýmy maržemi, cyklus hotovosti a hotovosti a dny inventáře.

3. Rozšiřte svou online přítomnost na webových stránkách.
Zde je problém s využitím Amazonu jako obchodní platformy: Nevlastníte Amazon!

A to znamená, že nemáte přístup k datům zákazníků.

Existují nástroje, které můžete využít k získání přístupu k těmto informacím, ale také by bylo rozumné rozvíjet a vytvářet vlastní webové stránky, které zachycují data zákazníků
V první řadě můžete začít řídit zákaznickou návštěvnost na vašem webu a přitom stále zvyšovat povědomí o vašem produktu.

Webové stránky jsou také skvělým místem, kde můžete začít shromažďovat e-mailové adresy. Tímto způsobem můžete začít odesílat cílené kampaně, sdílet zprávy o propagačních akcích a oznamovat nové produkty vašim odběratelům.

Nezapomeňte, že vlastníte e-mailový seznam, který vytvoříte. Toto je cenná výhoda, zejména pokud máte zájem prodat své podnikání.

4. Využijte placenou reklamu.
SEO je dlouhodobá strategie a vzhledem k tomu, že nemůžete velmi dobře začít optimalizovat stránky, které nevlastníte - kromě informací, které dodáváte o vašem produktu - placená reklama může být dostupným způsobem, jak propagovat váš produkt bez toho, abyste spoustu malých vylepšení vašich webových stránek a vytváření obrovského množství obsahu. Ve skutečnosti je možné snížit náklady na pořízení zákazníků až o 80 procent prostřednictvím využití reklamy.

Abyste však byli v reklamě úspěšní, buďte připraveni provést spoustu testů. Bez ohledu na to, jak dobře si myslíte, že znáte své podnikání, nemusíte okamžitě přistát na vítězné strategii.

Josh Shogren of Passion do Paychecks doporučuje používat kombinace reklam Amazon pay-per-click (PPC) a e-mailového marketingu jak pro shromažďování kontaktních informací o uživateli, tak pro budování povědomí a povědomí o značce.

5. Zlepšete své hodnocení.
Neexistuje nutně postupná strategie optimalizace pozice bestsellerů (BSR). Místo toho je společné přesvědčení, že BSR se skládá z nedávných prodejů ve spojení s historickými prodeji.

Nicméně BSR je důležitou metrickou metodou, kterou byste měli zaměřit na zlepšení. Primárním prostředkem je překonat konkurenci. Pokud se to ukazuje jako náročné, nezapomeňte, že je vždy možné otáčet a změnit nabídku produktu, abyste se dostali do méně konkurenční kategorie.


Hodnocení zákazníků a recenzí se také považuje za faktory, které ovlivňují váš celkový BSR. Ujistěte se, že svým zákazníkům nabízíte nejlepší možný produkt a službu, abyste předešli negativním hodnocením a hodnocením.

Závěrečné myšlenky:
Získání podnikání FBA a provozování je poměrně jednoduché a levné, ale rostoucí podnikání je to, kde mnoho podnikatelů selže.

Využijte možnosti připojení a zdrojů, které máte k dispozici. Stejně jako u každého podnikání, pokud budete co nejvíce využívat vaší vášeň a zkušenosti, budete mít mnohem větší šanci na úspěch.

Nezapomeňte využít různých nástrojů a zdrojů, které Amazon nabízí, protože vám pomohou využít co nejvíce možností FBA.
 

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama