5 TIPŮ JAK PROPAGOVAT SVŮJ BUSINESS NA INSTAGRAMU

23. února 2018 v 20:03 | Michal Horák |  Sociální sítě
Instagram je těžká váha sociálních médií s více než sto (300) miliony měsíčními uživateli. Stále se těší ročního dvojnásobného aktivního růstu uživatelů a v roce 2013 rostl více než Reddit, Pinterest a Twitter. Facebook - její mateřská společnost od dubna 2012, ve skutečnosti ztratila uživatele v roce 2013.

Proč by měl Instagram zajímat internetové obchodníky?

Jednoduše řečeno, je to výkonná sociální síťová služba pro sdílení (fotky, videa), která uživatelům umožňuje pořizovat fotografie a krátké videa (maximálně 15 sekund) a pak je sdílet na jiných platformách pro sociální sítě včetně Facebooku, Twitteru, Flickra a Tumblru.


Mladší generace se pravděpodobně vzdálí od verbální komunikace a obecná populace se také zdá být zamilovaná do vizuálních médii.

Zde je několik základních tipů pro marketing Instagram:

1. Přizpůsobte obsah vašemu zamýšlenému publiku
Jako primárně vizuální médium může Instagram doplnit váš marketing na Facebooku a strategie inzerce na Twitteru. Kromě možnosti sdílení zvažte, jak mohou fotografování a ohromující grafika přilákat návštěvníky a přenést je do prodeje. Podívejte se, co dělají nejpopulárnější značky na světě, abyste optimalizovali svůj Instagram.

Nezapomeňte použít filtry. Fotografie "za letu" se na první pohled často zdají průměrná. To je důvod, proč technologie filtrování společnosti Instagram umožňuje přeměnit obyčejné snímky na skvělé snímky.

2. Používejte odkazy
Instagram neumožňuje vytváření hypertextových odkazů v popiscích fotografií (nelze klikat) nebo komentáře, ale můžete vložit do odkazu (do 150 zanků)odkaz (max. 150 znaků).

Většina obchodníků využívá tuto funkci k propojení zpět na svou domovskou stránku firmy nebo na vstupní stránku své aktuální marketingové kampaně.

Můžete se rozhodnout, že umístíte adresu URL přes obrázek, ale je pravděpodobné, že byste měli návštěvníky přesměrovat na odkaz, na který můžete kliknout.

3. Omezte popisy a zprávy textu na holé základy.
Instagram nemá omezený počet znaků jako například Twitter.


Je však ve vašem zájmu nechat snímky většinou bez zdlouhavých textů. Kromě toho, jelikož kratší zprávy Facebooku a Twitteru přinášejí větší návštěvnost a interakci, vaše Instagramové publikum pravděpodobně nebude na dlouhé popisy zvědavé.

To znamená, že smysluplné popisky mohou nabídnout doplňující informace a zvýšit vaši angažovanost a míru konverze.

4. Maximalizujte možnosti angažovanosti
Experimentujte s hashtagy. Výběr správných hashtagů není přesná věda, takže se podívejte na to, co používají ostatní ve vašem oboru, a konzultujte podobné blogery, kteří často poskytují zajímavé možnosti slov.

Přijměte následující žádosti a sledujte lidi, kteří prezentují atraktivní fotografie a výukové body pro vlastní marketingové úsilí. Nezapomeňte informovat lidi na svých webových stránkách a zpravodaji, že jste na Instagramu! Přidejte tlačítka Instagram 'Follow' nebo pravidelně odešlete připomenutí účastníkům, kteří zde nabízejí obsah.

5. Neustále testujte a sledujte
Ve společenských médiích se trendy a tendence mohou objevit a mizet každých 10 minut, takže mějte oči a uši otevřené pro inovace a změny politiky Instagramu. Testováním nových možností se vaše efektivita výkonu může zlepšit a zaznamenat více návštěvníků.

Stejně jako u ostatních běžných síťových sítí, Instagram nabízí analytické nástroje, které vám pomohou sledovat výkon.


Pomocí výsledků proveďte úpravy fotografií a obrázků, které posíláte. Mezi faktory, které je třeba zvážit, patří:


  • Nejlepší časy pro odeslání fotografií skrz Instagram
  • Vhodná četnost vašich příspěvků
  • Úspěšnost různých hashtagů
  • Nejlepší titulky a nejlepší akční slova v titulcích
  • Míra konverze Call-to-Action (CTA) pro různé kampaně

Závěr
Instagram je jedním z hlavních nosičů moderního, mobilního, vizuálního internetu. Můžete si ho zdarma stáhnout z Apple App Store nebo z Google Play.
 

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Anketa

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama