Únor 2018

BOHATÝ TÁTA, CHUDÝ TÁTA

25. února 2018 v 20:28 | Michal Horák |  Osobní rozvoj
Rich Dad Poor Dad Summary


Kniha ve třech větách

Bohatý táta,chudý otec je o tom, že Robert Kiyosaki měl dva otce - jeho skutečný otec (chudý táta) a otec svého nejlepšího přítele (bohatého otce) - a způsob, jakým oba muži formovali své myšlenky o penězích a investování.

Nemusíte mít vysoký příjem, abyste byli bohatí.

Bohatí lidé nechají vydělávat pěníze za ně.

Pět hlavních myšlenek


  1. Chudí a střední třída pracují pro peníze. Bohatí nechají peníze pracovat pro ně.
  2. Není to kolik peněz vyděláte na tom záleží. Je to kolik peněz ušetříte.
  3. Bohatí lidé získávají majetek. Chudé a střední třídy získávají závazky, které považují za aktiva.
  4. Finanční způsobilost je to, co děláte s penězi, jakmile je vyděláte, jak udržujete lidi, aby vám je vzali, jak je udržet déle a jak nechat peníze vydělávat za vás.
  5. Nejsilnější věc kterou v životě máme je naše mysl.


Bohatý táta, chudý táta - lekce:

Lekce 1: Bohatí nepracují pro peníze
Lekce 2: Proč vyučovat finanční gramotnost?
Lekce 3: Mysli na vlastní podnikání
Lekce 4: Historie daní a síla korporací
Lekce 5: Bohatí vytvářejí peníze
Lekce 6: Nech za sebe pracovat peníze - nepracuj pro ně

JAK POUŽÍVAT CLICK BANK : KROK ZA KROKEM

25. února 2018 v 19:19 | Michal Horák |  AFFILIATE MARKETING
How to Use ClickBank Affiliate Marketing: A Step by Step Guide



Věděli jste, že můžete na svých webových stránkách vidělat nějaké peníze jako affiliate marketer ClickBank?

Už jste slyšeli o ClickBank? Ne?

ClickBank je jednou z nejoblíbenějších internetových stránek pro nákup a prodej informačních produktů. Na této platformě najdete software pro e-mailový marketingový, zvukové nahrávky, které vám pomohou s veřejným projevem a téměř vše, co si dokážete představit.

Začínáme s affiliate marketingem ClickBank

Kdokoliv se může stát affiliatem ClickBank - je to zdarma. Když najdete produkt, který chcete propagovat, a to buď na trhu ClickBank, nebo na webových stránkách prodejce, dostanete jedinečný odkaz, který můžete použít k přímému přesměrování zákazníků na stránku produktu.

Zde je stručný návod, jak se stát partnerem ClickBank.

1. Otevřete účet ClickBank

Začněte tím, že se zaregistrujete pro účet ClickBank. Zadejte své osobní údaje.

How to Use ClickBank Affiliate Marketing - Open a ClickBank Account

Poté budete požádáni o zadání bankovních informací a informací o účtu.

How to Use ClickBank Affiliate Marketing

2. Platby

Platby jsou zasílány každé 2 týdny, pokud chcete platit šekem a každý týden, pokud máte nárok na přímé vklady.

3. Výběr produktů

Chcete-li zobrazit kompletní sortiment produktů, navštivte stránku ClickBank Marketplace.

How to Use ClickBank Affiliate Marketing - Choosing Products


Produkty na trhu jsou seřazeny podle pořadí popularity, ale také můžete použít vyhledávací pole pro nalezení preferovaného produktu.

Pro každou položku je zde tlačítko Propagace, které vám poskytuje affiliate link. Dostanete také informace o provizi, kterou obdržíte, pokud prodáte danou položku.


MLÁDÍ A ÚSPĚCH!

25. února 2018 v 12:32 | Michal Horák |  Jiné
Témá týdne na blogu je tento týden mládí. Jelikož se můj blog zaobírá témate internetového podnikání a marketingu rozhodl jsem se napsat článek o mladých podnikatelých, kteří zažily obrovský úspěch.

Všichni tito mladí podnikatelé mají obrovský dopad na svět - a všichni se z toho můžeme hodně naučit.

Užijte si seznam - dejte mi vědět, co si myslíte - a existuje mladý podnikatel, kterého znáte/ obdivujete, kterého jsem na tomto seznamu vynechal?


#1 - Mark Zuckerberg - facebook.com


mark_zuckerberg

Mark je na vrcholu mého seznamu z dvou velkých důvodů, je nejmladším světovým miliardářem a provozuje největší internetovou stránku sociálních sítí, která je ve skutečnosti druhým nejnavštěvovanějším místem na celém světě, není to špatné na 25 let, že? pozn. Marc je nyní o něco starší, ale facebook zaznamenal obrovský úspěch už v jeho 25 letech.


# Matt Mullenweg - wordpress.com


matt_mullenweg

Matthew Mullenweg je zakladatelem softwaru WordPress, který provozuje miliony blogů na internetu. Bez Matthewa by jste pravděpodobně nebyli na této webové stránce. Matt Mullenweg dostal nabídku přes 250.000.000 dolarů za svou společnost, kterou ale odmítl.

# David Karp - tumblr.com


david_karp

Tumblr je blogovací platforma, kterou může použít každý z nás. Služba byla postavena se záměrem k přizpůsobením a snadnému používání. Karp investoval peníze do společnosti z předchozí práce jako softwarový konzultant na webové stránce pro rodiče. Tumblr získal prostředky ve výši 5,25 milionu dolarů od různých investorů, včetně 2 vedoucích investorů s populární sociální sítí Twitter.

CO TO JE FREELANCING?

24. února 2018 v 21:50 | Michal Horák |  Freelance
Nezávislý pracovník je termín běžně používaný pro osobu, která je samostatně výdělečně činná a není nutně dlouhodobě zaměstnána konkrétním zaměstnavatelem. Pracovníci na volné noze jsou někdy zastoupeni společností nebo dočasnou agenturou, která prodává externí práci klientům; jiní pracují nezávisle nebo používají profesionální sdružení nebo webové stránky k práci.

Zatímco termín "nezávislý dodavatel" by byl použit ve vyšším registru angličtiny pro určení třídy daně a zaměstnání tohoto druhu pracovníka, termín freelancing je nejčastější v kulturním a tvůrčím průmyslu a tento termín výslovně podněcuje k účasti v něm.

Obory, profese a odvětví, kde převažuje freelancování, zahrnují: hudbu, psaní, herectví, počítačové programování, návrh internetových stránek, překlad a ilustraci, filmová a video produkce a další formy dílčí práce, které někteří kulturní teoretici považují za ústřední pro kognitivně- kulturní ekonomiky.

Strategie vs. taktika

24. února 2018 v 21:22 | Michal Horák |  Marketing
Jednoduše řečeno, strategie je plán na dosažení určitého cíle, zatímco taktika je prostředek, který používáte k dosažení cíle. V podnikání je strategií široký cíl, jako je zvýšení prodeje nebo podílu na trhu nebo vytvoření konkrétního obrazu pro vaše podnikání. Taktiky pro vytváření image nebo značky mohou zahrnovat použití ceny, aby vás získali jako cenově dostupné nebo špičkové. Při vytváření marketingových plánů začněte s širokými strategiemi a podpořte je specifickými taktikami.

Strategický marketing

Strategický marketing spočívá v prodeji produktu takovým způsobem, že dosáhnete cíle. Cíle mohou zahrnovat zvýšení tržeb, tržby, podíl na trhu, segmentaci trhu nebo vytvoření nové značky nebo pozice na trhu. Příkladem marketingové strategie by bylo zachovat vaše stávající výnosy s menším počtem reklam nebo méně míst. Přestože strategické marketingové cíle mohou být koncepční, snažte se je mít co nejpřesnější. Například namísto stanovení cíle zvyšování prodeje si nastavte cíl zvýšit tržby o určité procento nebo mezi určitým tržním segmentem, jako jsou ženy, senioři nebo rodiče. Součástí strategického marketingu je úprava ceny, pozice a skutečného produktu či služby, které vám pomohou dosáhnout vašich cílů.

Taktický marketing

Jakmile budete mít cíle, včetně konkrétních strategií pro dosažení svých cílů, určete, jak budete implementovat své strategie. Chcete-li zvýšit své výnosy, může být jedna taktika zvýšit vaše ceny ve spojení s novým označením produktu nebo služby jako upscale. Pokud chcete zvýšit podíl na trhu mezi spotřebiteli, kteří promují zdraví, můžete začít sponzorovat sportovní události nebo reklamu v časopisech zdraví a fitness.

Znejte své zákazníky

Chcete-li vytvořit taktiku pro podporu svých marketingových strategií, vytvořte podrobné profily vašich zákazníků. Zjistěte věk, pohlaví, rodinný stav, geografickou polohu, úroveň vzdělání, stav rodičů a další informace o vašich stávajících zákaznících, stejně jako o zákaznících, které chcete přilákat. Bez těchto informací bude obtížné vytvářet strategie a ještě obtížněji je takticky realizovat. Znát demografické údaje zákazníků vám pomůže vybrat správné marketingové kanály, jako jsou reklamní média, a oslovit zákazníky.

Marketingové kanály

Používejte různé marketingové kanály k implementaci taktiky. Výběr správných reklamních médií, public relations, příčiny marketingu, sportovní marketing, public relations a distribuční kanály mají zásadní význam pro tvorbu efektivní taktiky. Například, pokud vaše strategie pro zvýšení výnosu je pozice a cena vaše boty jako upscale, ale prodáváte boty v diskontních obchodech, vaše taktika nebude účinně podporovat vaši strategii. Pokud je jednou z vašich strategií zvýšení prodejů mezi jednotlivými ženami, sponzorování ženských běhů a tenisových lig může být efektivní taktikou.

16 UŽITEČNÝCH ODKAZŮ PRO KINDLE PUBLISHING

24. února 2018 v 21:06 | Michal Horák |  Amazon Kindle Publishing
16 of Our Favorite Kindle-Publishing Resources for First-Time Authors



1.Knihy a WEBstránky


1. KBoards - http://kboards.blogspot.cz/
KBoards je fórum a blog věnovaný úplně všem věcem ohledně Kindle. Obsahuje zdroje pro spisovatele, včetně komunity spisovatele, propagačního knížky a adresář redakčních a výtvarných služeb pro autory.

2. Kindlepreneur - https://kindlepreneur.com/
Dave Chesson ví, že klíčem k tomu, aby se z vás stal best-selling autor, není jen dobré psaní - je to také o marketingu. S blogem plným tipů a triků, stejně jako tuny doporučených zdrojů, je toto místo skvělým místem, kde se můžete dozvědět více o publikování pro Kindle, efektivně uvádět na trh a rozšiřovat své čtenáře.

3. Jak jsem prodal 30 000 e-knih na Amazon Kindle
- https://www.amazon.com/gp/product/B00EZ5G8E8/ref=as_li_ss_tl?ie=UTF8&linkCode=sl1&tag=thwrli02-20&linkId=a8dedf496439cadde7c0c1f071fd7e55
Martin Crosbie a jeho úspěšný příbeh o Amazon Kindle, který prodal desítky tisíc kopií svých knih a vstoupil do řad Amazon's desítky celosvětových bestsellerů. Ve své webové stránce a knize sdílí Crosbie tajemství jeho úspěchu.


2. Kurzy

4. Kindle Launch Plan: 1.400 dolarů za 30 dní a Amazon bestseller - https://www.udemy.com/kindle-launch/?siteID=icZZXD5.Nx8-u7GEh_YxQeU1Bz1a4NyqRQ&LSNPUBID=icZZXD5*Nx8
Jedná se o krok za krokem průvodce psaním, editací, publikováním a uváděním na trh vaší Kindle ebook, založený na tvůrce strategií Nick Loper, který získal $ 1,400 v prvním měsíci na Amazonu. Tento 36-kurz přednášek je zaměřen na spisovatele, kteří se zajímají o fikce, kteří chtějí, aby jejich kniha měla maximální dopad, i když ještě nemají zavedené publikum. Balíček kurzů stojí 199 USD.

5. Obrazové eBook Mastery - https://writingblueprints.com/p/picture-ebook-mastery/info?ref=12
Tento kurz od redaktorů insiderů dětských knih Jon Bard a Laura Backes Bard vede dětské autory, kteří publikují ilustrované ebooky pomocí nástroje Amazon Kindle Kids Book Creator. Je to kurz založený na videu, takže můžete sledovat celý proces plánování, navrhování, ilustrování, publikování a marketingu. Celoživotní přístup k kurzu stojí 217 dolarů.

6. Jak začít publikovat na Kindle - https://www.e-junkie.com/ecom/gb.php?ii=1171339&c=ib&aff=243758&cl=185754
V tomto 50-ti minutovém zvukovém kurzu vám Jeff Goins řekne vše, co potřebujete vědět, abyste vytvořili ebook, nahráli jej na Kindle a propagovali jej na Amazonu. Součástí kurzu je i průvodce krok za krokem a exkluzivní rozhovor s nejprodávanějším autorem a vydavatelem Michaelem Hyattem. Získejte publikování Kindle pro Kindle za 47 dolarů


3.Nástroje


7. Kindle Samurai - http://kindlesamurai.net/
Kindle Samurai je nástroj pro optimalizaci vaší Kindle knihy SEO na získání spoustu organických prodejů. Součástí softwaru je vyhledávač klíčových slov v provozu, nástroj One Page Závěry, který identifikuje schopnost klíčového slova dostat vaši knihu na první stránku, a samostatný analyzátor knih, abyste mohli vyčlenit konkurenci. Kindle Samurai stojí 38 dolarů.

8. KindleSpy - https://www.kdspy.com/jvzo/
KindleSpy provádí váš průzkum trhu pro vás. Vyberte si libovolnou kategorii na trhu Kindle a KindleSpy vám poskytne rozpis nejprodávanějších knih, slovníkový rozvrh nejlepších klíčových slov v populárních titulech a pohled na potenciální zisk v některých výklencích. Stáhněte si KindleSpy za 47 dolarů.

9. Formátovač Kinstant - http://kinstantformatter.com/
Formátování pro Kindle může být těžké a špatně formátované knihy vás mohou zabránit tomu, aby zaznamenali skvělý prodej. Kinstant Formatter usnadňuje formátování, eliminuje nutnost pochopit html nebo se nutnost naučit se všechny malé pravidla. Knihu Kindle si můžete připravit během několika minut. Stáhněte si formátor Kinstant pro 27 dolarů.

4. Nástroje přímo od Amazonu


10. CreateSpace - https://www.createspace.com/
Je to jednoduché publikování na Amazonu: jednoduše nahrajete svou knihu a CreateSpace se postará o zbytek, včetně formátování, výroby a přepravy tiskových kopií. Pevné kopie jsou vytištěny v okamžiku, kdy jsou objednány, takže nemusíte platit předem za stanovený počet knih. Pro každou prodávanou knihu získáváte licenční poplatky, což znamená, že Amazon a CreateSpace udržují střih na pokrytí režijních nákladů.

11. KindleGen - https://www.amazon.com/gp/feature.html?docId=1000765211
KindleGen je bezplatná aplikace od společnosti Amazon, která vám pomůže převést váš ebook do formátu kompatibilního se všemi zařízeními a aplikacemi Kindle. Zatímco existuje mnoho dalších aplikací třetích stran, které převádějí do souborů kompatibilních se zařízeními Kindle, služba KindleGen zajistí, aby vaše soubory fungovaly dobře s aktuálními a budoucími aktualizacemi Kindle.

12. Kindle Previewer - https://www.amazon.com/gp/feature.html?docId=1000765261
Nahrajte svůj ebook na Kindle Previewer a budete mít možnost vidět, jak se zobrazuje ve všech zařízeních a aplikacích Kindle, a to pro libovolnou orientaci a velikost písma. Použijte tuto bezplatnou aplikaci a ujistěte se, že předkládáte nejvyšší kvalitu formátování pro vaše ebook.

13. Kindle Scout - https://kindlescout.amazon.com/
Kindle Scout vám dává šanci, aby vaše kniha na Amazonu byla publikována prostřednictvím Kindle Press. Předložte svou knihu a získejte nominace od svého největšího fanouška během 30denní kampaně. Pokud je vaše kniha vybrána, bude publikována společností Kindle Press; obdržíte pět let obnovitelných podmínek, zálohu ve výši 1.500 dolarů, 50 procent e-commerce sazby a představitele Amazon marketingu. Účast je zdarma.

14. Kindle Comic Creator - https://www.amazon.com/gp/feature.html?docId=1001103761
Pokud chcete publikovat komiksy, grafické romány nebo manga, tento bezplatný nástroj je nutností. Kindle Comic Creator přijímá řadu grafických formátů souborů, takže můžete vytvářet umělecké dílo s preferovanými aplikacemi pro návrh. Náhledový nástroj Kindle Panel vám umožňuje ovládat čtenářské zkušenosti.

15. Kindle Kids Book Creator - https://www.amazon.com/gp/feature.html?docId=1002979921
Pomocí tohoto bezplatného nástroje můžete snadno publikovat své ilustrované knihy a zajistit, aby byly připraveny na Kindle. Kindle Kids Book Creator vám umožní importovat kresby, přidat text na stránky a ujistit se, že vše před publikováním vypadá skvěle.

16. Tvůrce učebnice Kindle - https://www.amazon.com/gp/feature.html?docId=1002998671

Tento bezplatný nástroj je skvělý pro vytváření interaktivních vzdělávacích textů. Jednoduše importujte PDF do tvůrce učebnice Kindle a doplňte zvukové, obrazové a vyskakovací obrázky.

JAK ÚSPĚŠNĚ VYDAT SVOJI KNIHU NA AMAZONU

24. února 2018 v 17:51 | Michal Horák |  Amazon Kindle Publishing

Proč Amazon?

Zapomeňte na to, co si myslíte, že víte o Amazonu. Je to mnohem více než online nákupní košík nebo internetový obchod. Je to důvod, proč kluci jako Guy Kawasaki a Seth Godin vydali výhradně na Amazon.

Amazon je největší placený vyhledávač na světě. Lidé nehledají věci na Google se svými kreditními kartami připravenými k nákupu, narozdíl od Amazonu.
Amazon dominuje na trhu s knihami.
Přehled systému společnosti Amazon je metrika autority (i když někdo plánuje koupit jinde).
Amazon je marketingový stroj. Jakmile začnete prodávat určitý počet kopií, odkazuje vaši knihu na další, kteří o vás nikdy neslyšeli.
Amazon usnadňuje. Můžete publikovat jinde, ale je jen málo míst, kde máte knihu online a připravenou za pár hodin. Když publikujete první (a možná výhradně) na Amazonu, soustřeďujete své prodeje na jedno místo a rychleji vylézáte seznamy nejprodávanějších prodejců.
Ano, můžete se dostat do publikace, vidět, jak se šíří vaše zpráva a vydělat spoustu peněz jen pomocí mozku a klávesnice. Zde je návod:

Krok 1: Pište

Při publikování e-knihy je samozřejmě prvním krokem psát. Zamyslete se nad třemi návrhy:

  1. "Zvratný zvuk." To je to, co to zní - vy se vrháte na prázdnou stránku. Určitě ne nejvíce příjemný pohled. Zde napíšete obsah, nakreslíte každou kapitolu a vyjměte všechny své nápady, scény a příběhy. Nedělejte to hezké; jen to udělejte.
  2. Návrh zprávy. To je místo, kde strávíte nějaký čas rozvíjením toho, co chcete říct a jak. V tomto okamžiku byste měli sdílet práci s několika blízkými přáteli za účelem zpětné vazby.
  3. Redakční návrh. Zde dostanete pomoc od profesionálního nebo blízkého přítele, který umí gramatiku, ale i příběhovou strukturu a prvky stylu.
Každý návrh může mít ve skutečnosti několik verzí a iterací. Tento třístupňový přístup vám pomůže dokončit práci v co možná nejkratším čase.

Krok 2: Formát a návrh

Jakmile jste napsali knihu, na kterou jste hrdí, je třeba postupovat takto:

  1. Formátujte jej pro Kindle. Můžete si to zkusit sami pomocí programu Calibre, nebo si prostě můžete zaplatit někoho, kdo to provede - což doporučuji. Pokud je to vaše životní práce, stojí za to zaplatit pár set dolarů, abyste to udělali správně.
  2. Navrhněte obal. Prosím, nedělejte si to sami nebo od svého bratrance Vinnyho, který právě objevil PhotoShop. Pokud máte rozpočet, podívejte se na 99 Designs nebo Crowdspring, a to jak cenově dostupné služby out-sourcingu. Požádejte o obrázek, který je soubor JPEG a nejméně 2500 pixelů na nejdelší straně s poměrem výšky a hmotnosti 1,6 (což Amazon doporučuje ve svých pokynech pro publikování).
  3. Zkontrolujte vše dvakrát a ověřte si chyby.
Jedná se o důležitý krok, takže ho neuspěchejte. Pokud potřebujete další pokyny, podívejte se na TheBookDesigner.com.

Krok 3: Publikujte

Jak vlastně dáte svou knihu k prodeji na Amazon.com? To je možná ta část, která zastrašuje většinu lidí. A pravda je, že by neměla. Stačí jen dvanáct jednoduchých kroků:
  1. Přejděte na adresu kdp.amazon.com a přihlaste se (budete potřebovat účet Amazon).
  2. Zaregistrujte své daňové informace a licenční poplatky.
  3. Klikněte na odkaz "Knihovna" a potom na položku "Přidat nový titul".
  4. Vyplňte formulář, včetně názvu knihy, popisu a klíčových slov, pod kterými chcete, aby lidé vyhledávali vaši knihu.
  5. Nahrajte soubor obálky (formát JPEG).
  6. Nahrajte soubor knihy.
  7. Otestujte svou knihu pomocí prohlížeče Amazon online a ujistěte se, že vypadá správně.
  8. Klikněte na tlačítko Uložit a pokračujte a přejděte na stránku Práva a ceny.
  9. Zvolte možnost "Celosvětová práva".
  10. Vyberte 70% sazbu licencí a vyberte si cenu, nechte mezinárodní ceny upravit na základě americké ceny. Většina e-knih stojí za 2,99-9,99 dolarů (doporučuji vám maximalizovat míru licenčních poplatků).
  11. Klepněte na tlačítko Uložit a publikovat.
  12. Amazon vám pošle e-mail, když je kniha připravena, což může trvat 24-48 hodin, ale často se stane mnohem rychleji

Krok 4: Propagujte

Teď jste připraveni povědět světu o vaší knize. Ale než to uděláte, potřebujete nějaké recenze. Recenze jsou důležitá, protože jsou vaším "sociálním důkazem", který legitimuje vaši práci novým čtenářům.

Před vydáním knihy knihu zašlete přátelům, rodině a online kamarádům, kteří by byli ochotni zanechat recenzi. Pokud neznáte někoho, kdo by byl ochoten to udělat, podívejte se na StoryCartel.com, platformu, která pomáhá autorům získat zdarma, etické recenze.

Jakmile je kniha zveřejněna, připomeňte svým čtenářům, aby zanechali recenze. Očekávejte 25-50% těch, kteří slíbili, že to skutečně splní. A nemusejí být všechny 5-hvězdičkové recenze. Ve skutečnosti bude mít několik upřímných kritiků vaší práce větší autoritu než spousta povrchní chvály.

Lidé mohou zanechat recenze na Amazonu jen pár dní před zveřejněním knihy. Jeden způsob, jak to obejít, je publikovat svou knihu týden před tím, než o tom někomu řeknete. Tímto způsobem můžete sestavit velké množství časných recenzí, které pomáhají prodat knihu novým čtenářům. Když se "oficiálně" uvolní, můžete nasměrovat lidi na stránku, kde uvidí nějaké recenze vaší práce.

Krok 5: Spusťte

Poté, co získáte nějaké recenze, je čas spustit svou elektronickou knihu. Každé spuštění knihy by mělo být jedinečné, ale zde je několik věcí, které fungují pokaždé:

  1. Pošlete e-mail na seznam přátel, rodinných příslušníků a odběratelů blogů, kteří oznamují uvolnění vaší knihy.
  2. Nabídněte motiv pro ty, kteří knihu zakoupí. Může to být časově citlivá nabídka nebo trvající příležitost. Andy Traub, který za 90 dní vydělal více než 20 000 dolarů s e-knihou, vydal audioknihu, 30denní e-mailový kurz a exkluzivní členství v online knize. Udělej to tak, že si to lidé nemohou nechat ujít.
  3. Propagujte knihu pomocí slova typu "mouth-of-mouth" a sociálních médií. Clicktotweet.com je skvělý zdroj pro ruční vytváření zpráv, které mohou lidé snadno sdílet. Další účinnou strategií je využít startovací tým dobrovolníků, který vám pomůže šířit slovo.
  4. Sdílejte svou e-knihu s online fórami a adresáři knih. Kimanzi Constable, který prodal více než 80 000 kopií svých knih, uvedl, že to byla klíčová strategie.
  5. Jak se kniha začne prodávat, řekněte o tom lidem. To se nazývá "sociální důkaz" a vytvoří efekt sněhové koule, který vám pomůže prodat ještě víc.
  6. Dejte knihu zadarmo. Brandon Clements, který za rok prodal víc než několik stovek kopií jeho románu, se rozhodl vydat e-book verzi. A za týden si ji stáhlo více než 60 000 lidí. Příští týden prodal další 2000 kopií.

Knihy se mohou šířit velmi rychle, když je vše digitální produkt, propagace, distribuce. Jinými slovy, pokud jste někdy chtěli dostat vzkaz před spousty lidí, nikdy nebyl lepší čas.

Dny, kdy ste museli být vybíraní a zveřejnění, skončily. Tak na co čekáš? (Chcete-li získat další pomoc při vydávání knih pro Kindle, podívejte se na příručku Kindle Publishing Guide, která je tento týden zdarma pro čtenáře Michaela Hyata.)

CHECKLIST PRO VAŠI MARKETINGOVOU KAMPAŇ NA SOCIÁLNÍCH MEDIÍCH (ENG)

24. února 2018 v 13:16 | Michal Horák |  Sociální sítě
zdroj : https://sproutsocial.com/insights/social-media-marketing-strategy/

Social Media Marketing Strategy Infographic 2018

7 KROKŮ PRO VYTVOŘENÍ ÚSPĚŠNÉ MARKETINGOVÉ STRATEGIE NA SOCIÁLNÍCH MEDIÍCH V ROCE 2018

24. února 2018 v 13:14 | Michal Horák |  Sociální sítě
1. Vytvořte marketingové cíle v sociálních médiích, které vyřeší vaše největší výzvy

Prvním krokem ke každé strategii je pochopení, co chcete z vašeho úsilí získat. Marketing v sociálních médiích není o tom, že byste přepnuli přepínač a skončily. Místo toho by se mělo na plánování sociálních médií nahlížet jako na vaření vašeho oblíbeného pokrmu.

Jakmile máte své ingredience, budete dodržovat recept a presto! Ale ne vždy to platí. Co když máte hosty a potřebujete nakrmit více lidí? Co když je někdo alergický na jednu ze složek?

To je důvod, proč je vytváření cílů tak zásadní pro první část své strategie pro sociální média. Současně je nejlepší nastavit cíle, o kterých víte, že jsou dosažitelné. Zísat 1 milion nových followerů na Instagramu v roce 2018 je nereálné. S dosažitelnými cíli je větší pravděpodobnost, že se budete držet původního plánu a nadále budete mít nové překážky, když dokončíte ty staré.

To je stejný důvod, proč by se značky nikdy neměly v rámci své současné marketingové strategie dostat na všechny kanály sociálních médií. Zkuste si vybrat kanály, které mají největší význam na základě cílů vaší značky. Vyvarujte se komplikacím strategie s příliš mnoha cíli. Jednoduchost vás může dovést daleko.


A také nezapomeňte zdokumentovat své cíle v oblasti sociálních médií. Nejenže je důležité, abyste si mohli měřit, kde jste, ale také to zlepšuje vaše šance na dosažení těchto cílů. Podle některých statistik jsou lidé, kteří si napíšou své cíle, třicetkrát úspěšnější při jejich dosahování.

documenting goals


2. Udělejte pořádný průzkum svého publika na sociálních sítích


Přibližně 79% dospělých používá Facebook - ale jsou vaši zákazníci aktivně zapojeni do vaší značky? Porozumění vašemu publiku je nezbytné, abyste se dozvěděli, jako například kdo kupuje vaše produkty, pro jakou věkovou skupinu je nejtěžší prodávat a jakou úroveň příjmů tvoří většina vašich vracejících se zákazníků? Pokud jde o sociální média, je stejně důležité, abyste poznali své publikum.

Za prvé, vaše značka by se měla zaměřit na demografické údaje vašich nejcennějších sociálních kanálů. Stejně jako jsme se již zmínili, měli byste mít na mysli cíl pro marketingovou strategii sociálních médií. To je důvod, proč musíte prozkoumat kanály, které nejvíce odpovídají vašim cílům.


Abychom vám pomohli najít kanály zaměřování: Podívejme se rychle na základní demografické údaje pro každou důležitou síť:

FACEBOOK:

  • ženy (89%)
  • 18-29 let (88%)
  • Uživatelé v městech a na venkově (81% každý)
  • Ti, kteří vydělávají méně než 30 000 dolarů (84%)
  • Uživatelé s vysokoškolským vzděláním (82%)


INSTAGRAM:
  • Uživatelé žen (38%)
  • 18-29 let (59%),
  • Uživatelé se sídlem ve městě (39%)
  • Ti, kteří vydělávají méně než 30 000 USD (38%)
  • Uživatelé s vysokoškolským vzděláním (37%)
instagram demographics


TWITTER:

  • ženy (25%)
  • 18-29 let (36%)
  • Uživatelé se sídlem ve městě (26%)
  • Ti, kteří vydělávají $ 50,000 - 74,999 dolarů/rok (28%)
  • Uživatelé s vysokoškolským vzděláním nebo lepším (29%)


LINKEDIN:

  • muži (31%)
  • 18-29 let (34%)
  • Uživatelé umístění v městské oblasti (34%)
  • Ti, kteří vydělávají 75 000 dolarů nebo více (45%)
  • Uživatelé s vysokoškolským vzděláním nebo více (50%)

SNAPCHAT:
  • muži (24%)
  • 18-29 let (56%)
  • Ti, kteří vydělávají méně než 50 000 dolarů (27%)
  • Uživatelé s vysokoškolským vzděláním (27%)
S identifikováním demografické skupiny vašich příznivců vám může pomoci SproutSocial.

sprout social group trends and audience demographics

3. Zapojte se do diskuze se svými příznivci:

Kanály sociálních médií jsou vytvářeny jako sítě. To znamená, že jejich hlavním účelem je být prostorem k diskusi, diskusi o tématech a sdílení obsahu. Vaše značka nemůže zapomenout na tyto základní prvky "vytváření sítí" a musí vyvíjet úsilí, aby zajistila, že konverzace nebo příležitosti k zapojení nebudou ponechány bez dozoru.


Prostřednictvím sociálních médií získáváte respekt pro značku právě tím, že jste přítomni a komunikujete s vaším divákem. To je důvod, proč sociální péče o zákazníky je tak důležitá pro značky, které chtějí zvýšit informovanost publika. Je to vše o angažování se.

4. Sledujte své úsilí a vždy se snažte o zlepšení:

Takže, jak se vám dařilo ve své marketingové strategii pro sociální média? Aniž byste neustále analyzovali své úsilí, nikdy nevíte, jak jedna kampaň probíhala nad jinou. Získat pohled z ptačí perspektivy na svou činnost ve společenských médiích pomáhá přenést věci do perspektivy.


Pokud pracujete při vytváření trvalých vztahů, existuje mnohem méně prostoru pro selhání při vytváření strategie marketingu na sociálních médií.